The friends of Ringo Ishikawa
Ringo Ishikawa is a gang leader but also a senior in High School, with day-to-day challenges and routines to follow. You have freedom in how you pass each day, and as time progresses a natural story plays out that is inspired by yakuza-delinquent aesthetics. This is a story about gangs, friendships and, most of all, about growing up.
You can pick fights with other gangs and master the game’s mechanics, utilising punches, kicks and grapples while levelling up Ringo and his gang members. You can go shopping, hang out at a burger restaurant or café, head to the bar, or even get a job to earn money for food, activities, a TV and other goodies that unlock minigames. On top of that you have classes and homework to consider, as you can strive for top grades or play truant. Above all of this, the story of Ringo Ishikawa plays out for you to experience.
With stylish retro-inspired visuals and a varied soundtrack to perfectly fit the mood, The friends of Ringo Ishikawa gives an awesome blend of narrative, action, varied challenges and a Japanese vibe.