The Legend of the Dragonflame Highschool Collection
You can also use punches and kicks to send trash cans and soccer balls flying and hitting enemies.
In the second installment of the series picks up the suspense from the end of the first game, and takes the adventure to the next chapter of the beatdown, this time during a school trip to Osaka.