The Legend of Gwen
Gwen had just arrived at the school of sorcery, she wanted to become the best Witch in the world, to her bad luck, she arrived at a bad time just when she arrived she couldn't even have her welcome party because there was a surprise guest.."The evil !"
The evil did not hesitate twice and began to absorb everything he could from the school! Now who will teach Gwen about wizardry?! Will she be able to learn on her own, will she be able to overcome the obstacles of evil and recover the school? Help Gwen with this Challenge and defeat evil (if you can!).