Taco Tom 2
Taco Tom is about to break up with his girlfriend Sally after a disappointing day at the amusement park, but then she mysteriously dies! Distraught but single, Tom finds interest in a squid named Sapphire.
Will Tom and Sapphire start dating? Will he find out what really happened to Sally? The only way he can answer these questions is by making tacos. Tom might learn some unexpected answers about himself as well.