Sword of Elpisia
In Terra, a world whose civilization developed thanks to magic tools, there are frequent cases of people being turned into magic swords. Alice, a girl who is traveling with Aldo, the main hero, chooses to become a sword to rescue her friends. Will their journey and encounters lead them to a predetermined fate?