Sweetest Monster
Robin Hawkins is down on his luck. His relationship with his wife, Sally, is stagnating, and his daughter, Melody, no longer speaks to him.
Until he meets the mysterious girl of his dreams in the middle of the night, Bell.
However, there is far more to Bell than meets the eye - and Robin's 'dreams' are fast in danger of becoming 'nightmares'.