Suzerain
As President Rayne, lead the nation of Sordland in your first term of this text-based RPG. Navigate a political drama driven by conversations with your cabinet members. With looming war, rooted corruption, economic crisis and reform needed, the choices fall on your shoulders. How will you lead?
As President Anton Rayne, lead Sordland during your first term. Navigate a political drama, driven by conversations with your cabinet members and other significant figures in a country with its own complicated history. With looming border conflicts, entrenched corruption, economic crisis and people desperate for reform, as leader the difficult choices fall on your shoulders as you strive to uphold your election promises.
In 1954, the country of Sordland is emerging from a 20-year dictatorship, following a bloody civil war. You play as a charismatic young man, Anton Rayne, who has surprised everyone by rising to the top of the party in power and getting elected as the new President of Sordland.
As President, you have the final say but every choice you make has an impact. Your colleagues, the opposition, corporations; everyone has a point of view. Think and act carefully: once enacted your choices can not be reversed.
Work closely with the Cabinet and prominent figures to forge strong policies and practices. You will need to keep your allies on your side and carefully consider where you will compromise your values and who you will make an enemy of. Everyone has their own ambitions in play.
● What will your legacy be?: You can take the country in many different directions, resulting in one of 9 different major endings.