Sundered: Eldritch Edition
Confront hordes of terrifying enemies in an ever-changing world inspired by the works of H.P. Lovecraft. Sundered is a challenging and unique take on a classic genre from the creators of Jotun, now with local co-op!
You play Eshe, a wanderer in a ruined world, trapped in ever-­changing caverns filled with hordes of terrifying enemies. Harness the power of corrupted relics to defeat gigantic bosses, at the cost of your humanity. Resist or embrace.
Sundered: Eldritch Edition includes the Magnate of the Gong update, adding local co-op multiplayer support for up to 4 players, along with new areas and a chaotic battle against the new Magnate of the Gong boss!