Star Gagnant
Implemented a unique rapid fire system that uses the SPECIAL gauge and changes attack power with your rapid fire speed.
This system was created through discussion between developer Terarin and supervisor Takahashi Meijin.
The point of strategy is to select an appropriate rapid fire speed according to the situation and manage the SPECIAL gauge.
Some unique enemies created from user ideas through crowdfunding will also appear.
By switching in the option menu, you can also enjoy a slightly different "retro graphic" mode.
In challenge mode, your control skills will be evaluated in each challenge, and your overall rank will be displayed at the end.
You will be able to objectively evaluate your control skills and use them as opportunities for improvement.
In arcade mode, caravan mode and challenge mode, supports local ranking and online ranking.
Includes two versions: the original version by HIROKKEY and the chiptune arrangement version by Taku Shiiba.
And in caravan mode and challenge mode, Takeaki "KINOKO" Kunimoto created the music.