Slaughter: The Lost Outpost
Our hero - Russell, found himself in the very middle of this chaos and is trying to survive at any cost. He is destined for the fate of a slave if he does not find a way to get out of prison.
Russell has to arm himself and carve his way to freedom. Along the journey, the player, alongside the main character, will discover what is unfolding in this strange place — encountering allies and unravelling the dark secrets concealed within the vast complex's walls.
Fate has tossed you right into the turf of the deadliest and savage thugs. Well, it's too bad for those sorry bastards. Arm yourself, soldier, and rid this hornet's nest. Zero tolerance for those scumbags - there will be enough bullets for everyone.
Explore the vast complex, discover detours, find weapons and upgrade equipment, study documents and diaries that shed light on what is happening around.