Shadow of Loot Box
If you always thought that there were too few loot boxes in other games, this game is for you!
Shadow of Loot Box is an attempt to present what video games can become in the near future. Each level of this shooter is a reference to a popular trend in the modern game development industry. Will you be able to overcome the thorny path full of microtransactions, loot boxes and bugs, resisting the temptation to use the in-game store?