Rise of the Slime
Rise of the Slime is a roguelite like no other, mixing deep and tactical deckbuilder gameplay with the chill vibes of a side-scrolling adventure.
⯀ Battle puzzling and formidable foes, from crafty little devils to gargantuan horrors that will push your deckcraft and tactics to their limits!
⯀ Explore a beautiful, enchanted world of marshy swamplands, bubbling lakes of fire and mystical gardens!
⯀ With numerous gameplay mutators, shifting routes and countless deck variations, no playthrough is ever the same!