Rimelands: Hammer of Thor
You’re Rose Cristo - a young treasure hunter on a quest to unveil a mystery behind a new enemy that arrives up into your world. On your way, you uncover a truth about your heritage and stop the threat that could destroy the world.
As fantasy and technology coexist you can use spells, melee weapons like swords and also newer inventions such as pistols. There are three skills trees corresponding to these type of combat : barbarian, assassin and shaman.