Raging Bytes
A police officer, Ben, awakens in hospital after an accident to find the city overrun by zombies!
Ben stumbles upon a doctor named Barbra while struggling through zombie-infested streets.
Together, they make their way to Ben's police station, but only more horror awaits them.
Planned by Jiro Ishii, and developed by Hit-Point, Raging Bytes offers a story-driven plot akin to zombie movies, a bite of horror without excessive gore, attractive characters filled with drama, turn-based battles with strategic depth and diverse scavenging locations. Rise above the undead, shape destinies, and embrace a thrilling adventure!