Raging Bytes
Een politieagent, Ben, ontwaakt in het ziekenhuis na een ongeluk om de stad overspoeld te vinden door zombies!
Ben stuit op een dokter genaamd Barbra terwijl hij zich door de door zombies geteisterde straten worstelt.
Samen banen ze zich een weg naar Bens politiebureau, maar daar wacht hen alleen maar meer horror.
Gepland door Jiro Ishii en ontwikkeld door Hit-Point, biedt Raging Bytes een verhaalgedreven plot dat verwant is aan zombiefilms, een vleugje horror zonder overdreven gore, aantrekkelijke personages vol drama, turn-based gevechten met strategische diepgang en diverse scharrellocaties. Stijg boven de ondoden uit, vorm lotsbestemmingen en omarm een spannend avontuur!