RISKY CHRONICLES and the curse of destiny
Immerse yourself in the platform games of the 90s with "RISKY CHRONICLES and the Curse of Destiny"! Experience a captivating adventure that cleverly blends classic platform game elements with modern mechanics.
Embark on the role of Risky, a fearless explorer, as you are transported through mythical locations such as an ancient pyramid, a mysterious Aztec temple, a ruthless desert, an enchanting underwater world, a haunted house full of secrets, an ancient military factory with intriguing mechanisms, a prehistoric cave full of mysteries, and many other surprises!
With diverse gameplay featuring levels in 2D and sequences in 3D scaling, "RISKY CHRONICLES and the Curse of Destiny" offers unforgettable encounters with end-level bosses.