Don’t miss one of the best games for jumping into the world of Kairosoft!
There are special events in Summer and Fall, such as Choral Competition, Athletic Meet, and Corn Roast. They're a great chance to make new friends.
If your students get good grades, they may get invited to events such as quizzes or contests.