Pinstripe
Pinstripe is an emotionally charged adventure through Hell created entirely by a one-man team over the course of five years. Play as Teddy, an estranged ex-minister forced to venture through the frozen afterlife in search of his three-year-old daughter Bo, and her perverse kidnapper. Discover the dark secrets of Teddy's past, and confront his sleazy, demonic nemesis, Mr. Pinstripe. Thomas Brush, the creator of award-winning indie games Coma and Skinny, reveals a gorgeous art style, breathtaking score and chilling story.