In Pinstripe beleef je een emotioneel geladen avontuur in de hel. De game is in vijf jaar tijd volledig door één persoon gemaakt. Je speelt als Teddy, een markante ex-minister die door het ijzige hiernamaals reist, op zoek naar zijn driejarige dochter Bo en haar perverse ontvoerder. Ontdek de duistere geheimen van Teddy's verleden en neem het op tegen zijn vuige, demonische aartsvijand, Mr. Pinstripe. Thomas Brush, de maker van bekroonde indiegames Coma en Skinny, betovert spelers met een prachtige tekenstijl, adembenemende muziek en huiveringwekkend verhaal.