PLANET ALPHA
The world of PLANET ALPHA is affected by the solar cycle, and as you progress you’ll discover a unique gift – you can manipulate the time of day and use it to your advantage.
Explore a unique world and piece together your story. What will you discover on PLANET ALPHA?