Out There: Ω The Alliance
Out There is an award-winning space exploration game where you try to survive alone in a distant and unknown part of the galaxy by upgrading your spaceship and managing your resources. Space is a hostile place; dangerous and mysterious adventures will mark each step of your travel. You will not only meet insidious intelligent species, but also deal with ancient powers linked to your destiny and the fate of mankind itself.
For space explorers familiar with Out There, there will plenty of new content in Out There: Ω The Alliance such as three new spaceships, more than 30 new interactive stories, new 3D planet environments, alien escort missions, new Cocoon tech, and an additional ending to discover.