Neon Blast
In Neon Blast, the gamepad is used to control a ball that can be recoloured via colour fields and destroys blocks of the same colour. Furthermore, there are sliding stones and skull fields that cost a life. A level is solved when all destructible blocks are destroyed, the faster this happens, the more bonus points you get.