My Heart Grows Fonder
Meet Cassius, a jilted man who's trying to move on from Maia, his ex, who broke his heart when she left. He is comforted by Ava, his best friend, who stayed behind to pick up the pieces.
When these three are forced to cohabitate, how will their relationships begin to change?
Will Cassius manage to mend his relationship with his ex-girlfriend and return to what they once had? Or will he leave the past behind and find happiness with someone else?