Mark of the Ninja: Remastered
In Mark of the Ninja Remastered, you'll know what it is to truly be a ninja. You must be silent, agile and clever to outwit your opponents in a world of gorgeous scenery and flowing animation. Marked with cursed tattoos giving you heightened senses, every situation presents you with options.
For the first time, enjoy the critically acclaimed game as well as the additional Special Edition content on the go!