Lost Lands: The Wanderer
The legendary Susan the Warmaide is back in the Lost Lands! A ghost ship, an evil overlord, an island full of mysteries, and more await on her journey into the unknown.
"Lost Lands: The Wanderer" is a fantasy-world adventure game with lots of hidden-objects, mini-games and puzzles to solve.
For years now, the sailors and pirates of the Lost Lands have been talking about a ghostly ship sailing in the heart of a storm. This vision disappears as soon as it comes to life, yet people keep talking about it. About a huge octopus traveling with the ship. About its owner, the captain. About the earl's rage and his curse. And the sorceress they believe is responsible...
Meanwhile, somewhere else in space and time, Susan finds a strange pirate chest with the compass of the worlds inside, and a note begging for help. It's time for her to return to the Lost Lands again.
Meet new and exciting races inhabiting the Lost Lands and solve their riddles and mini-games.