Legendary Tales: Cataclysm
“Legendary Tales: Cataclysm” is an adventure game in the genre of Hidden Objects, with plenty of mini-games and puzzles, unforgettable characters and complicated quests.
A vision came to the oracle. A global catastrophe was about to happen and witches were to blame. After all the resurrection sarcophagi had been destroyed by the werewolf, the circle of witches was in a panic. They sent expeditions to look for new sarcophagi. They found something much more priceless, but they didn't have a clue about how dangerous their find was...
One witch must stand against friends and enemies to save a peaceful existence. She will make her way using force and cunning to discover an unbelievable find that will forever change the world as she knows it.