Lamentum
Guide Victor Hartwell, a young aristocrat on a desperate journey to cure the deadly disease that afflicts his beloved wife, Alissa. Their last hope resides in the darkened halls of Grau Hill Mansion whose Earl has uncovered ancient secrets and forgotten sciences. He claims he can heal Alissa, but… at what price? Grau Hill mansion will open its doors and immerse you in a world of nightmares where you may be trapped forever.
Lamentum is a pixel art survival-horror game set in New England in the mid-nineteenth century. To solve the dark secret at the heart of Grau Hill Mansion, you will have to immerse yourself in a nightmare world full of terrible creatures.
Lamentum is inspired by classic survival horror games, cosmic horror masterpieces, especially the Cthulhu mythos.
Lamentum is a dark and adult-themed game, in which the player can enjoy classic survival-horror gameplay.