Ittle Dew 2+
Ittle and Tippsie crash onto yet another island filled with loot, puzzles and mysterious inhabitants! They immediately set out to steal eight pieces of a raft from increasingly improbable locations including beaches, prairies, an art exhibit and some dude's basement.
Ittle Dew 2 is a charming and humorous 3D Action Adventure game with a focus on exploration and combat. Tackle the game’s dungeons in any order and discover the many secrets of its expansive overworld. With four main weapons, combat and puzzling is streamlined, yet upgradeable inventory items add RPG-like character progression!