Inner Voices
Tune yourself to the voices lurking in the head of John Blake - the tormented man dwelling in a trap… that only you can guide him out of.
You will be constantly searching for a way to escape the randomised maze of rooms, you will be haunted by new voices and you will be the one deciding… who dies.
Meet John and his past in possibly the only adventure game with a non-linear plot, procedurally generated user path and (more than) a pinch of the atmosphere of your favorite horrors.