Have a Blast
Battle through the most ridiculously hazardous corners of the galaxy and use your surroundings to your advantage. Outmaneuver your frenemies and shatter them into colorful bits.
All the ships in Have a Blast are small and nimble, enabling you to navigate the busy arenas. Each of the five ships has a unique powerful ability, requiring a slightly different approach. But even the strongest attacks can be countered, and it is never too late to turn the tide of battle to your side.