Hatup
Take the role of a little purple humanoid as he navigates tricky puzzle stages that change depending on whether he’s wearing his fez-style hat or not! Hatup is a precision platformer with single-screen stages where the objective is to avoid spikes and other traps while collecting keys and toggling platforms on and off.