Go All Out!
When you're fighting, be sure to Go All Out! Be the last man standing in this intense and action packed platform fighter. Unique characters, tons of unlockables like skins, equipments or win poses. Different tactics, skills and ways of fighting.
It's not for glory, it's not for satisfaction, it's not just to find the strongest warrior of all - true power lies in cooperation and being able to fight together.