Hello and welcome to Gematombe! the action-puzzle-vs-game inspired on classic arcades and greek mythology! Challenge your friends or follow pandora and the daemones on their adventures.
Blast through challenging levels and game modes packed with puzzles and action and help Pandora, the All-gifted heroine, in her wonderful adventure to capture all the evils that were released in the world!
Meet lovely characters and see how they interact through Story mode, play through the endless challenge in either the practice mode or survival mode and unlock all the secrets!