Exception
A New Approach to Platforming: Entire levels transform to reveal new challenges and opportunities.
A soundtrack assembled from the very best Synthwave artists. Nearly two-hours of Synthwave music serves as the perfect complement to Exception's retro-futuristic aesthetic.
Compete for the best time on your favorite levels through more than 100 online leaderboards. Use creative attack strategies to earn a huge bonus and reach the top.