Drum Box
Drum Box challenges you to play the drum parts in 8 music genres. Start in easy difficulty and build up your skills. In each step, a training mode will teach you the patterns, and a performance mode will challenge you to beat your own score. You can also drum freestyle, to your own beat. Are you ready to take up the challenge?