Dreamscaper
Dreamscaper is a Roguelite blending elements from brawlers, top-down shooters, and dungeon crawlers. Every slumber is a different dungeon in an ever-changing world with a multitude of unique events and challenges. Play as Cassidy, dive into her subconscious and take on the surreal nightmares she wrestles with in order to save her from a dark fate.
Each weapon class in Dreamscaper is unique, from rending the earth below your nightmares to whipping a yo-yo into their faces. You’ll have a myriad of ways to approach combat.
Enemies and bosses in Dreamscaper are representations of Cassidy's most negative emotions. Vanquish those deadly foes to clear the dark miasma surrounding her.
Adventure through beautiful, haunting dreams to discover untold secrets, vanquish nightmares, and upgrade your gear all while uncovering Cassidy’s story as you plunge through her subconscious. Each dream is another peek into Cassidy’s memories and experiences.
Live Cassidy's waking life and forge friendships with the people around her. Empower Cassidy with their hopes and memories to dispel the darkness of her nightmares.