Doomed to Hell
Doomed to Hell is an action-packed roguelike-like top-down shooter that is a hell of a lot of fun! You play as Rose, and though you've just died, your adventure is just getting started.
Battle your way out of hell through hordes of monsters, explore multiple biomes, fight bosses, collect as much loot as you can, and upgrade your weapons and buffs.