Detective - Stella Porta Case
DETECTIVE: Stella Porta Case, puts you in the shoes of a detective who investigates three strange disappearances.
In all cases there is a contract signed by the disappeared, that contract is from an organization called "Stella Porta".
Each case presents a completely different scenario, but they all seem to be connected in some way, as a detective your job is to solve the cases and find the connection between them.
As a police detective, you must reach the crime zone and collect all the evidence you see, these evidence will help you later to solve the case.
DETECTIVE: Stella Porta Case, is dark and macabre, showing unfiltered contemporary social reality.