Darkwood
Craft weapons, prepare traps, fortify hideouts - you will explore and scavenge the eerie forests of the Soviet Bloc by day, then hunker down in your hideout at night. With nightmarish forces corrupting the woods, wait and pray for the sun to come up the next morning.
Wade through the grueling, bizarre world of Darkwood and delve into the creepiest secrets of its inhabitants to escape the infested land before it destroys your body and consumes your mind.