Capcom Arcade 2nd Stadium
Capcom is taking you back to the stadium with another collection of your favorite classic hits!
Come see what's changed, and what's completely new, in Capcom Arcade 2nd Stadium!
With gameplay rewind, speed adjustment, and the ability to save and load your game at any time, your old favorites will feel new all over again!
Every game has online leaderboard rankings, so you can see where you stack up against players all over the world!
Capcom Arcade 2nd Stadium, where retro appeal meets cutting-edge features for a fresh take on Capcom's classics!
Note: Player numbers differ based on the game. Multiplayer gameplay is only available locally.