Bullet Rodeo
Welcome to Bullet Rodeo, a 2D, bullet hell game where bandits rob banks and terrorize towns. Do you have what it takes to become a vigilante and bring back order in this quiet place?
Defeat opponents in the town, on the train, and in the wild. Watch out not to shoot innocent citizens, and look up to the sky for wild eagles. You can’t trust anyone, except your best friend - revolver. Get through all 3 stages and compete with other players, by sharing your score on social media. But be careful, if you die at any stage you will have to start all over again from the beginning.
Shoot enemies as soon as you see them but remember your gun can only fire 6 bullets before you have to reload. Survive duels by dodging, crouching, or even hiding behind covers. And if you are low on health, look for the eagles that carry extra HP points for you. If your enemies start escaping by train, simply get on your horse and catch them!