Brotato
Brotato is a top-down arena shooter roguelite where you play a potato wielding up to 6 weapons at a time to fight off hordes of aliens. Choose from a variety of traits and items to create unique builds and survive until help arrives.
A spaceship from Potato World crashes onto an alien planet. The sole survivor: Brotato, the only potato capable of handling 6 weapons at the same time. Waiting to be rescued by his mates, Brotato must survive in this hostile environment.