BlobCat
In BlobCat it's your job to protect the DiceMice! Place arrows and guide the Dicemice to the Micehole! But beware, the naive BlobCats are rolling around (not quite at the speed of sound)! Solve over 90 different levels spanning over 6 worlds, each with a unique gameplay twist!
You want more action? Then the Multiplayer is for you! Up to four players try to save as many DiceMice as possible! Outsmart your opponents and send the BlobCats straight to your enemies! Play with your friends on the couch* or go online and battle the whole world**! You can even do both!