Beauty and The Beast: Interactive Book
A different way of reading stories. Immerse yourself in the books and interact with them, with this installment you will be able to enjoy the adventure of Beauty and The Beast. Simple and attractive, with full color illustrations and available in two languages. Drink a potion and change the language, learn while enjoying one of the best classic tales in the world.