Basketball
Basketball is a fast-paced game that does not need fancy basketball shoes to play - but that doesn’t mean you don’t need skill! It takes practice to win.
Show off your best moves on the court - block shots, steal the ball and even make a slam dunk! Have you got what it takes to win the Urban Basketball championship?