Balatro
The poker roguelike. Balatro is a hypnotically satisfying deckbuilder where you play illegal poker hands, discover game-changing jokers, and trigger adrenaline-pumping, outrageous combos.
Combine valid poker hands with unique Joker cards in order to create varied synergies and builds. Earn enough chips to beat devious blinds, all while uncovering hidden bonus hands and decks as you progress. You’re going to need every edge you can get in order to reach the boss blind, beat the final ante and secure victory.