It’s time to engineer tomorrow’s kitchen, today!
Plan. Position. Program: Design and build automated restaurants, then program them to run like well-oiled machines! Do you have a can-do attitude and the know-how to conquer the world of automated restaurants?
Challenging Puzzles: Fine tune your mind as you tackle intricate spatial, resource management and scenario puzzles! Not enough hot dogs? You’ll sort it! Kitchens on fire? No problem for a smart human like you!
Endless Charm and Quirky Humour: All delivered in an abundance by our helplessly misguided 'human' protagonist - Robert Person. Who is definitely a human. Don’t ask questions.