ACA NEOGEO NINJA MASTER'S
Set in the world of Zipangu, where twelve fierce warriors known for being demons on the battlefield, both with and without weapons, clash spectacularly in a flurry of amazing combos and special attacks.
Don't miss any of the action, from the Strength Gauge to increase damage to the Super Fired-up Mode that leads to flashy action-packed moves!