Inchworm Animation
Inchworm Animation is a full-featured paint and animation system for Nintendo DSiWare. Beginners and professionals alike can create mind-blowing animations with this incredible handheld tool!
Included tutorials show you the ropes and you can export your finished masterpieces to the SD Card.