Phoenix Wright Ace Attorney
Looking for your objection to be sustained? Have a thing for cross-examining witnesses? Ace Attorney lets you live your lawyer dreams on Nintendo DS, offering a court-room battle that's easily as climactic as any beat-'em-up you may have tangled with. Take the role of novice attorney Wright as he seeks to make a name for himself in court, valiantly defending his clients' no matter how great their plight. Collect evidence in the Investigation Phase, then unravel inconsistent testimonies in the Court Phase, doing whatever it takes to clear your defendant's name! With a gripping series of stories that will have you desperate to learn the truth, plus supporting characters that include a psychic assistant and an arch-rival who assumes that everyone is guilty, Phoenix is amusing and thrilling in equal measure. Missing out on Ace Attorney should be against the law...